BLUES ZIMY, RZECZYWISTOŚĆ

Brak słońca w zimie, to zupełnie fizjologiczna: potrzebujemy jej, aby przetrwać do wiosny, moralnie i fizycznie. Cosmo pokazuje porady, aby uzyskać najbardziej z zimowego światła!

Zmiana czasu i kilka dni niepokoją nas znacznie więcej, niż nam się wydaje.BLUES ZIMY, RZECZYWISTOŚĆ

Od października do marca, kiedy światła brakuje, organizm zwiększa wydzielanie melatoniny, hormonu regulującego sen i nastrój.

Konsekwencje: brak energii, zmęczenie, moralność do połowy masztu, problemy z koncentracją i utrata motywacji.

Wisienką na torcie jest często nieuniknione zwiększenie masy ciała poprzez wzywa do “komfort” żywność o wysokiej zawartości cukru. W zależności od ich częstotliwości i poziomu, objawy te określane jako sezonowe zaburzenia afektywne (sad), das sub-zespół, lub sezonowe zaburzenia afektywne (sad).

To poważnie. Na szczęście, mamy środki do zwalczania tej zimowej śledzioną , bez odniesienia do Moorea lub Miami …

Zatrzymać się w stanie hibernacji, bo to zima

Jesteśmy zbyt skłonni kokon, aby chronić się przed mrozem. W rezultacie, prawie 90% dzień spędził w domu lub w biurze. Stop! Aby poprawić jego nastrój, mały promień słońca, dobrze byłoby wziąć.

Dlatego, nawet jeśli jest zimno, jak najwięcej chodzić pieszo, a nawet w autobusie, ale nie metra. W czasie przerwy na lunch, popełnia chodzić i chodzić w ciągu dwudziestu minut.

W domu okna są otwarte, jak to możliwe (nie grube zasłony zaciemniające), a stół lub krzesło znajduje się bezpośrednio przed nimi. W weekendy staramy się uniknąć matowy tłuszczu do południa, aby cieszyć się światłem dnia …

Zatrzymać się w stanie hibernacji, bo to zimaI dla odważnych, Tor w niedzielę lub w dużej dynamicznej jazdy, wszystko w szczegółach: ponadto, aby być na świeżym powietrzu, możemy pobudzamy wydzielanie endorfin poprzez ćwiczenia fizyczne. Rezultatem jest efekt przeciwdepresyjny.

Kąpieli światło

Jeśli to nie wystarczy, aby odzyskać swoją pewność siebie , terapia światłem może wziąć na siebie. Regularnie narażając się na sztuczne źródła światła o wysokiej intensywności, czyli od 2500 do 10000 LUKSÓW (aby zorientować się, że w jesienny dzień we Francji wynosi średnio 1 500 apartament, w porównaniu ze 100 000 w środku lata), produkcja melatoniny jest regulowana.

W krajach skandynawskich, gdzie słońce rzadko przekracza trzy-cztery godziny, już od dawna wykorzystują ten proces. To wystarczy, aby osiedlić się w konkretnej lampy, bez punktów, a mianowicie: za pomocą siatkówki, co korzystnie jasności jest przekazywana do mózgu.

W praktyce, czas Trwania sesji zależy od mocy lampy i waha się od trzydziestu minut do dwóch godzin dziennie. Trzeba zrobić rano, około piętnastu dni leczenia.

Wyniki dość szybkim tempie: poprawia nastrój i witalność wraca z pierwszego tygodnia. Zajęcia te mogą odbywać się w szpitalach (zwłaszcza z centrum snu) lub w domu, pod warunkiem, że inwestują w lampie, od 250 e (jasne światło na Philips, jasną iskrą II w Lumie).

Uwaga, nie ma nic wspólnego z lampą bronzer : UV zawartość małe. Więc nie czekaj wynik na twarz.

Egzotycznego jedzenia do walki z zimową śledzioną

Wszystkie produkty, których kolor lub pochodzenie przypomnijmy słońca, woli codziennie, od śniadania. Egzotycznego jedzenia do walki z zimową śledzionąMarchew, pomidory, pomarańcze, grejpfruty, cytryny, clementine, ananasy, mango, narażone na przemoc.

Nie tylko te produkty opala talerz (tak moralnie), ale są one bogate w witaminę C i przeciwutleniacze, niezbędne składniki odżywcze, aby pozostać w formie przez całą zimę .
Jest to również okazja, aby odkryć bardziej egzotyczne produkty, takie jak guarana, hiper-orzeźwiający Amazońskich roślin (guarany syrop, Guayapi tropikalny).